baner BKD Maral. Szkolenia na wózki widłowe
jakość

Od 1 stycznia 2009 r Firma wprowadziła zintegrowany system zarządzania jakością ISO PN-EN 9001:2001 i środowiskiem ISO PN-EN 14001:2001

Celem BKD „MARAL" jest wychodzenie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom Klienta dając mu w pełni satysfakcjonujący go produkt. Podstawowe zasady, jakimi firma kieruje się w działaniu to: indywidualne podejście do każdego Klienta, rzetelność, kreatywność, profesjonalizm, zdolność dostosowania się do potrzeb Klienta, efektywność i entuzjazm.

Wszystkie działania Firmy zmierzają do budowania jej wiarygodności oraz pozyskania nowych Klientów.

Politykę Jakości urzeczywistniamy m. in. poprzez realizację następujących celów:

  • szkolenie na nowoczesnym parku maszynowym

  • przeprowadzanie badania satysfakcji naszych Klientów za pomocą kwestionariusza ankiety, a następnie ścisłego realizowania ich potrzeb

  • umacnianie pozycji firmy na rynku

  • stałą troskę o jakość wyrobów przy zachowaniu konkurencyjnej ceny

Właściciel BKD „MARAL" zapewnia, że wszyscy pracownicy będą doskonalić i rozwijać wdrożony przez Firmę system.

Referencje BKD Maral. Zobacz dlaczego warto nam zaufać. najwyższą jakość szkoleń oferuje BKD Maral! Jakość potwierdzona certyfiaktami i opinami naszych klientów

copyright BKD Maral 2012